Facebook oglaševanje je odlična priložnost za izboljšanje možnosti odkrivanja novih trgov in potencialih kupcev, saj omogoča dostop do velike množice ljudi. Samo v Sloveniji to socialno omrežje uporablja preko 950.000 uporabnikov. Nudi odlično merljivost, kar je dandanes zelo pomembno. Splet je zelo pomembno orodje, ki se ga poslužujejo najrazličnejša podjetja po vsem svetu. Pravzaprav lahko ravno spletno oglaševanje storitev in produktov, ki jih nudite, bistveno pripomore ter igra odločilno funkcijo pri širjenju vašega poslovanja ter prepoznavnosti vaše blagovne znamke.
Oglaševanje na Facebooku je ugodna ter enostavna opcija oglaševanja, ki nudi dolgotrajne rezultate, saj je možnosti neomejeno. Facebook vsak mesec posodablja različne funkcije ter možnosti oglaševanja, dodaja pa tudi vedno nove pozicije oglasov. Omogoča izbiro ciljne skupine ljudi, ki se med seboj razlikujejo glede na starost, spol, nacionalnost, lokacijo ter preference. Oglaševanje na Facebooku je pametno in zmogljivo orodje, še posebej če ga znamo uporabiti. Potrebno se je zavedati, da je oglaševanje na Facebooku dolgoročna naložba, ki nudi konstantne rezultate, vseeno pa sam Facebook ni omrežje, kamor bi ljudje zahajali z namenom neposrednega nakupa. Namenjen je ustvarjanju novih povezav ter poglabljanje odnosov, zato sam oglas deluje kot smernica za nadaljnji nakup.
Da bodo oglasi čim bolj učinkoviti, je na prvem mestu potrebno dobro poznavanje ciljne skupine kupcev. Seveda je mogoče definirati več ciljnih skupin, vsekakor pa se je dobro osredotočiti na tisto, ki sta ji izdelek ali storitev dejansko namenjena. Potrebno je tudi poznavanje ter spremljanje konkurence – kako tržijo podobne produkte, na kakšne vsebine se usmerjajo. Kot že omenjeno, je merljivost ena izmed bistvenih prednosti oglaševanja na Facebooku. Zato slednjo s pridom izkoristite. Ne pozabite na prilagajanje oglasov različnim napravam, preko katerih uporabniki spremljajo socialna omrežja. Ne uporabljajte enake postavitve za vse vrste naprav, saj boste le tako dosegli maksimalno vidljivost oglasa.