
Glasba je pomemben del našega življenja. Omogoča nam sprostitev, vključevanje v družbo, zabavo in mnoge druge koristne in pozitivne lastnosti. Talent za glasbo se skriva v posamezniku, zasebna glasbena šola pa lahko poskrbi, da ta talent tudi zaživi.
Zakaj je zasebna glasbena šola najboljša izbira?
Zasebna glasbena šola je prostor, kjer se vsi učenci dobro počutijo. Med svetovno najbolj priznanimi so programi glasbenega pedagoga Edgarja Willemsa. Šola je prilagojena potrebam, znanju in izkušnjam učencev. Na prvi stopnji namenjeni vrtčevskim otrokom se otroci spoznajo z glasbo. Učijo se prepoznavati glasbo, se z njo povezovati ter postanejo občutljivi za zvoke, izraznost in podobno.
Program zasebne šole se nato nadaljuje. Učenci se spoznajo s solfeggiom, spoznajo se z izbranim glasbenim inštrumentom ter pridobijo prve veščine njihove uporabe.
Kateri instrument izbrati?
Zagotovo je to odločitev posameznika, ki se odloči za obiskovanje glasbene šole. Najpogosteje se učenci odločajo za učenje klavirja, kljunaste in prečne flavte, violine, viole ter violončela, pa tudi klarineta, fagota, roga in saksofona.
Kako poteka pouk?
Pouk izbranega instrumenta bo učenec obiskoval dvakrat tedensko na individualnih urah. Slednje je ključno za individualno obravnavo in najhitrejši možen napredek posameznika. Seveda pa se bo vključeval tudi v skupinsko ustvarjanje, kar je osnova dela v skupini naprej. Spodbuja se udejstvovanje učencev na različnih dogodkih, vključno s produkcijami, kjer lahko otroški glasovi tudi glasbeno povedo svoje. Priložnosti pa se iščejo tudi v tujini, kar mladim upom odpira možnosti tudi za nadaljnje ustvarjanje kasneje na srednji glasbeni šoli, kamor se učenci po osnovni stopnji najpogosteje vpišejo.
In kaj je posebnost glasbene pedagogike po Willemsu?
Teorija izhaja iz potrebe glasbenega ustvarjanja po posluhu. Strinjamo se, da je posluh osrednja nit dobre glasbe. Posluh pogojujejo sposobnost za slušno zaznavanje, čustvena odzivnost na slišano ter zavestno poslušanje. Vse te lastnosti so med sabo tesno povezane, jih pa moramo ločeno vzpodbujati. Uspešno učenje glasbe tako ni učenje na pamet (čeprav je potrebno poznati tudi teorijo), pač pa so pomembne tudi druge zaznave, vključno z ritmom ter posluhom.