Če ste uporabnik Facebooka, ste gotovo videli tudi Facebook oglaševanje. Brez oglasov danes težko tržiš svoj produkt, zato je večinska uporaba interneta tudi namenjena oglaševanju. Facebook oglaševanje je popolno za današnji čas, saj pokriva največjega ponudnika socialnega omrežja in zagotovo doseže končnega uporabnika, kateremu je ta oglas namenjen. Kot veste, facebook uporabljamo večinoma vsi, če ne osebno pa gotovo posredno. Večkrat ste slišali za brezplačne urice ali akcijske produkte od kolegov, prijateljev, sorodnikov, pa so vas do teh napotili ravno preko Facebook oglasov. Kot danes vse, tudi Facebook oglaševanje pride z zakupom. Zakupiš dotično velikost oglasa in mesto oz lego oglasa v okviru Facebooka, s tem pa si zagotoviš tudi dobro naložbo svojega produkta. Namreč preko Facebook oglaševanja se produktu poveča prepoznavnost, s tem pa tudi dostopnost.
Seveda pa so oglasi v Facebook oglaševanju različnih tipov. Lahko gre za sličice z opisom, ki se pojavljajo v nezaporednem časovnem okvirju in vas med “listanjem” novosti med prijatelji miselno povsem zavedejo.
Lahko so tudi v obliki videov. Pri Facebook oglaševanju je zanimivo predvsem to, da se takšni videji sprožijo sami, glede na vaš bralni niz med “listanjem” Facebooka, predvsem pa potekajo nemoteno.
Vedno več pa je med Facebook oglaševanjem opaziti ekstra akcijske ponudbe, ki te hitro zavedejo in popeljejo na nakup. Pri teh je pač na posamezniku, da b o malenkost bolj previden, kajti danes je tudi precej vark, prevar, virusov….in ja, žal, veliko takšnih še vedno preži med Facebook oglasi.
Povsem simpatično pa nam je Facebook oglaševanje v obliki vabil na nove aktivnosti, prve urice brezplačno. Pri teh je garantirano tudi udeležba precejšnja.
V Facebook oglaševanju pa se skriva več programskih analitik in izračunov, seveda je potrebno dobro prekalkulirati namenskost vašega Facebook oglasa: kdo je končni kupec, ciljna stranka; kakšna je vizija produkta vnaprej, v kakšni velikosti bo Facebook oglas ravno prav pritegnil zanimanje na drugi strain. Saj veste, motečih, utripajočih, kot so nekoč bili večinoma spletni oglasi, danes pri redko komu pritegnejo večinsko zanimanje, zato še vedno ostaja pravilo “manj je več”. Vsekakor pa vam bo Facebook